ТОВ «Опус Авто Плюс»

м.Хмельницький, вул.Зарічанська 3/1

Відділ продажу:  +38 (067) 380-00-74
Відділ сервісу:  +38 (067) 654-13-30

З’ЯВИВСЯ НОВИЙ FIAT 500:

 

hp_new_500_20200306

 

«Прийшов час вжити заходів для створення кращого майбутнього». Планета Земля переживає дуже делікатний момент, унікальний у своїй історії. Ми всі покликані діяти, щоб створити краще майбутнє. Fiat приймає виклик і виводить в поле свою сімейну коштовність – 500. Тому що 500 завжди йшов в ногу з часом і приймає зміни, коли змінюються соціальні потреби.

В Мілані в якості світової прем’єри був представлений Новий 500, перший автомобіль FCA, виконаний повністю електричним, який змінить правила в світі транспортних засобів з нульовим рівнем викидів.

Щоб уявити майбутнє 500, бренд Fiat почав з того, що зробило його тим, чим він є сьогодні. Так було для першого покоління, яке в шістдесяті роки дало людям мобільність і свободу. 500 став справжньою новинкою і зарекомендував себе як улюблений бренд. Автомобіль, який завжди на гребені хвилі і який з моменту свого створення 63 роки тому зумів утвердитися як символ.

З другим поколінням, запущеним в 2007 році, Fiat 500 ввів в світ міських автомобілів концепцію спокою і чарівності, ставши символом моди і стилю, який підкорив світ з Італії. Модель, яка за останні тринадцять років надихала художників, музикантів, знаходиться в постійному розвитку і була вироблена в більш, ніж 30 спеціальних серіях.

Тепер, у 2020 році, настає нова ера, і настав час Fiat 500 використати всю свою популярність, щоб надихнути на зміни та стати частиною рішення.

 

news_20200306_image003

 

Коли мобільність покликана бути все більш стійкою, підключеною і автономною, з усе більш строгими правилами, Fiat 500 знову вступає в гру зі своїм третім поколінням, приносячи з собою дизайн і задоволення від водіння: мова йде не про звичайну революцію, але про «перевтілення» духу, про те, що може надихнути на оновлення. Для справжньої революції, насправді, норм і правил недостатньо, потрібно щось знакове і красиве: новий Fiat 500.

Шлях змін не робиться поодинці. Нам потрібні такі ж діяльні партнери, які хочуть брати участь в поліпшенні планети, поділяючи спільні цінності та цілі. Леонардо Ді Капріо прийняв проект нового Fiat 500. Світова зірка, який понад двадцять років особисто брав участь у захисті Землі, став прихильником бачення нового електричного міського автомобіля та у відео «All-in» запрошує всіх внести свій внесок, як це зробив бренд Fiat з своїм 500.

 

news_20200306_image006
 

 

Цей підхід підтримують і інші учасники – Giorgio Armani, Bvlgari e Kartell – три компанії-лідери «Made in Italy», які разом з брендом Fiat створили стратегію, в якій стійкість поєднується з перевагою ноу-хау, креативності та інновацій. Так народилися One-offs, три унікальних і ексклюзивних зразка нового Fiat 500. Щоб створити їх з Armani, Bvlgari і Kartell, ми почали з цінностей легендарного 500, найвідомішого міського автомобіля Fiat в світі, з цінностей, які відрізняють третє покоління. Об’єднавши їх між собою, були створені три унікальних зразки Нового 500, які відрізняються стилем, креативністю та майстерністю.

 

news_20200306_image007
 

 

Справжні шедеври італійської винахідливості, схожі на витвір мистецтва, були створені з єдиною метою – використовувати більш екологічні, натуральні і перероблені матеріали.

План благодійних аукціонів є частиною цієї стратегії, спрямованої на поліпшення планети: виручка від продажу трьох унікальних копій 500 Giorgio Armani, B.500 “NEVER TOO MUCH” Bvlgari і 500 Kartell буде передана до однієї з екологічних організацій Леонардо ді Капріо.

Три істотні моменти: запас ходу, зарядка і водіння

Щоб розробити новий 500, інженери почали з чистого аркуша, який дозволив їм подбати про будь-який аспект з максимальною увагою і вибрати кращі рішення.

Запас ходу і час зарядження акумулятора – ось два важливіших питання для клієнтів. Запас ходу Нового 500 становить до 320 км в циклі WLTP завдяки літій-іонним батареям потужністю 42 кВт/год..

Для оптимізації часу зарядження Новий 500 оснащений системою швидкого зарядження потужністю 85 кВт, яка дозволяє заряджати акумулятор за дуже короткий час. Наприклад, для запасу енергії, достатньої, щоб проїхати 50 кілометрів – більше, ніж необхідно в середньому щоденному використанні – це займає всього 5 хвилин. І завжди, завдяки пристрою для швидкого зарядження, ви можете зарядити 80% батареї всього за 35 хвилин. Роз’єм «Combo 2», розташований на задній правій стороні автомобіля підключає пристрій для швидкого зарядження, який дозволяє заряджати як змінним, так і постійним струмом.

Крім того, було вирішено запропонувати рішення також для зарядження у себе вдома. Випуск нової версії 500 включає в себе Easy WallboxTM, систему домашнього зарядження, яка дозволяє підключатися до звичайної домашньої розетки. Вона була розроблена компанією ENGIE EPS виключно для FCA і буде продаватися в Європі компанією Mopar в зв’язку з запуском моделі. Це рішення «підключи і заряджай», просте, доступне і легко кероване через Bluetooth, яке – без необхідності будь-якого втручання з боку спеціалізованого персоналу – дозволяє вам відразу ж зарядити свій 500 у себе дома зарядною потужністю до 2, 3 кВт. Крім того, Easy WallboxTM вже налаштований на підвищення потужності до 7,4 кВт, що дозволяє виконати повне зарядження в домашніх умовах всього за 6 годин. Модель також оснащена кабелем «Mode 3», який дозволяє виконувати як домашнє зарядження з Easy WallboxTM, так і через мережу загального користування, до 11 кВт.

 

news_20200306_image010
 

 

Новий 500 оснащений трьома режимами водіння: Normal, Range і Sherpa, які вибираються в залежності від стилю водіння.

Зокрема, режим Sherpa дозволяє водієві дістатися до пункту призначення шляхом оптимізації доступних ресурсів. Режим водіння Sherpa впливає на кілька елементів, щоб максимально знизити енергоспоживання автомобіля, щоб точно вистачило досягти мети, встановленої на навігаторі, або найближчої зарядної станції. Подібно «гімалайському шерпу», який контролює всю експедицію і направляє її до місця призначення, цей режим руху впливає на різні параметри: максимальна швидкість обмежена до 80 км/год; відгук на акселератор, щоб знизити споживання енергії, і відключення системи кондиціонування повітря і сидінь з підігрівом (з можливістю для водія включити їх в будь-який момент).

Режим «Normal» – це режим, який максимально зближує з автомобілем із звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Режим «Range», з іншого боку, активує функцію «one pedal drive». Вибравши цей режим водіння, водій може управляти новим 500 практично тільки педаллю акселератора. Дійсно, при відпусканні її ступінь уповільнення набагато вище, ніж те, що відбувається зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Майже як якби втрутилося гальмо. У будь-якому випадку, необхідно натиснути на педаль гальма, щоб досягти повної зупинки. Проте, при щоденному використанні і великий практиці можна рухатися, використовуючи тільки педаль акселератора.

Двигун має потужність 87 кВт, що дозволяє розвивати максимальну швидкість 150 км/год (самообмеження) і розгін за 9,0 секунд з 0 до 100 км/год і 3,1 секунди від 0 до 50 км/ч.

Автономне водіння 2-го рівня та можливості підключення

Але автомобіль майбутнього – це не тільки міський електричний автомобіль, він робить ще один крок: він буквально переходить на новий рівень, пропонуючи – перший автомобіль в своєму сегменті – автономне водіння 2-го рівня і привносячи в міську мобільність все пов’язані з цим переваги.

Технологія моніторингу з передньою камерою контролює уздовж і поперек все, що є навколо автомобіля: система iACC (Інтелектуальний адаптивний круїз-контроль) гальмує або прискорює, звертаючи увагу на все: автомобілі, велосипедисти, пішоходи. Lane Centering утримує автомобіль в центрі смуги при правильній ідентифікації розділових ліній.

У той же час система Intelligent Speed Assist зчитує обмеження швидкості і рекомендує водію встановити їх, тоді як система Urban Blind Spot за допомогою ультразвукових датчиків перевіряє сліпі зони і попереджає трикутним світловим сигналом – який з’являється на бічному дзеркалі – якщо є перешкоди. Увага за допомогою попереджень на дисплеї радить вам зупинитися і зробити перерву, коли ви втомилися. Нарешті, 360-градусні датчики забезпечують огляд зверху як з безпілотника під час паркування і при найскладніших маневрах.

 

news_20200306_image011
 

 

Третє покоління 500 – це перший автомобіль FCA, оснащений новою інформаційно-розважальною системою UConnect 5 п’ятого покоління, підключеною платформою, створеною для майбутнього, з екраном 10,25 дюйма. Розроблена з метою надання клієнту повністю оновленого призначеного для користувача інтерфейсу, FCA використовує просту, інтуїтивно зрозумілу і неймовірно індивідуально налаштовану операційну систему Android Auto. Наприклад, ви можете налаштувати відображення функцій і додатків за допомогою віджетів. Apple CarPlay вже доступний по бездротовій мережі. Система також готова запропонувати такі ж функціональні можливості і для Android Auto.

Таким чином, New 500 пропонує ідеальну інтеграцію з вашим смартфоном, пропонуючи сенсорний екран високої чіткості, з горизонтальним розвитком, який прекрасно вписується в приладову панель автомобіля.

Uconnect 5 у поєднанні з модулем Telematic Box на додаток до можливості обов’язкової функції екстреного виклику пропонує ряд інноваційних послуг підключення для клієнта:

  • My Assistant: система допомоги, яка дозволяє клієнту розмовляти з помічником, робити запити в разі поломки і отримувати підтримку для вирішення будь-яких проблем. Клієнт також отримає звіт по електронній пошті, який дозволить йому перевірити поточний стан автомобіля.
  • My Remote: дозволяє клієнту перевіряти рівень зарядження акумулятора зі смартфона; планувати зарядження автомобіля в найбільш зручні тимчасові інтервали; знати точне місцезнаходження автомобіля; замикати і відкривати двері; вмикати і вимикати світло і програмувати систему кондиціонування.
  • My Car: перевірка стану вашого автомобіля, з негайною перевіркою різних параметрів, від тиску в шинах до планового ТО.
  • My Navigation: через мобільний додаток ви можете відправити пункт призначення на навігатор автомобіля, визначити маршрут, перевірити умови руху, погоду на шляху проходження і пости контролю швидкості; Крім того, можна переглядати станції зарядження, розташовані якомога ближче до автомобіля, графічно визначаючи на картах ті точки, які можна досягти з наявним зарядом акумулятора. Карти завжди будуть оновлюватися завдяки оновленню по бездротовому зв’язку.
  • My Wi-Fi: справжня гаряча точка, яка одночасно підключає до мережі до 8 електронних пристроїв, як якщо б ви були у себе вдома. My Wi-Fi також дозволяє вам спілкуватися з вашим автомобілем завдяки технології голосової допомоги Amazon Alexa, лідера галузі.
  • My Theft Assistance: завдяки цій послузі клієнт негайно отримує повідомлення, якщо автомобіль викрадено. Коли крадіжка буде підтверджена правоохоронними органами, служба підтримки безпеки клієнтів забезпечить допомогу для її виявлення.

Таким чином, новий 500 відмінно підключений: він спілкується з водієм всередині і зовні автомобіля, дозволяє заздалегідь встановити маршрут навігації і кондиціонувати повітря до вашого прибуття. А як тільки ви відкриєте автомобіль, ваш мобільний телефон буде підключений всього за 5 секунд, і вам більше не потрібно буде використовувати кабель для зарядження.

У стартовій версії також є система взаємодії Natural Language з розширеним розпізнаванням голосу, яка дозволяє спілкуватися з автомобілем, перевіряючи параметри, налаштовуючи кондиціонер і вибираючи улюблену музику.

 

news_20200306_image014
 

 

Стиль і дизайн

Також і в плані стилю, Новий 500 інтерпретує майбутню мобільність по-італійськи, з’єднавши велику спадщину двох попередніх поколінь. Тому ми ніколи не повинні забувати, що Новий 500 – це завжди він же, культовий міський автомобіль з такими ж стилістичними пропорціями і чистим дизайном, знак нашого часу. Класичний, крутий і сильний з 63-річною історією. Проектуючи його, Центр стилю Fiat працював над чистотою знаків і узгодженістю мови, щоб визначити лінії третього покоління: істотні, розвинені, більш звивисті і елегантні, хоча і компактні, сформовані в більш пропорційною налаштування нового шасі. Це робить обсяги привабливими, даючи відчуття підвищеної стабільності і присутності в просторі.

 

news_20200306_image016
 

 

Іншою вимогою було негайно позначити нову модель спеціальним логотипом 500, який вперше з’являється в центрі переднього щитка, замість логотипу Fiat. З заднього боку, існуючий логотип 500 зберігає свою спадкоємність з минулим, перетворюючись в електричну версію: він прикрашений і відрізняється контуром «Light Blue», останній нуль змінюється на «E» з грою дизайну і кольору.

Новий 500 має всі елементи стилю, тільки тихіше, чистіше і чіткіше. Передня частина вертикальна, як у версії 1957 року народження, що робить її більш чітко, майже зверненою до дороги, і підкреслює динамічне відчуття профілю. Розділова лінія першого покоління відділяла капот від круглих фар, в той час як сьогодні цей поділ було перероблено, розділяючи модульну еліптичну фару вією на капоті. Трохи більше еліптичні, як і раніше культові передні фари технологічні і сучасні, завдяки чому вони виглядають більш привабливо, а дверна ручка, повністю врівень з поверхнею, має отвір для електричного відкривання. Автомобіль із посмішкою, який навіть в третьому поколінні не втрачає свій «безтурботний» вид, який відображає передня частина.

Той же творчий дух також відбивається в формах. Нова платформа надала 500-му третього покоління неймовірну зовнішність: він на 6 см ширше і на 6 см довший, колісна база була збільшена на 2 см, а колеса стали більше і далі один від одного, що надає йому ще більшу індивідуальність і більше комфорту, незважаючи на те, що його довжина залишається менше чотирьох метрів.

news_20200306_image017

Усередині електричний 500 представляє себе абсолютно новим і елегантним, з чіткими посиланнями на елементи, присутні в першому поколінні. Подібно дизайнеру інтер’єру, дизайнерський центр Centro Stile обставив інтер’єри, ефективно розподіляючи розміри в ім’я формальної простоти, естетичної чистоти і візуальної чіткості, про що свідчать широка і витончена передня панель і модульні рішення для зберігання речей між двома передніми сидіннями, де раніше була встановлена коробка передач, що значно покращує сприйняття комфорту. Набагато більше місця за спиною і для ніг, а плоска підлога дозволяє розміщувати літієві батареї, не впливаючи на ємність багажника, яка залишається незмінною. В результаті вийшло доглянуте, суворе і тільки з необхідними вигинами приміщення, яке гармонійно відповідає девізу сталого розвитку. Те ж стосується гібридного Fiat 500, включаючи також електричну версію, в залежності від комплектації, він може мати як сидіння, виготовлені з використанням пряжі «Seaqual», виготовленої з пластику, витягнутого з моря, так і сидіння, для яких широко використовується еко-шкіра замість натуральної шкіри.

 

news_20200306_image020
 

 

Вражаючі емоції

Fiat 500 завжди був синонімом емоцій. І навіть третє покоління готове вразити ще до того, як буде натиснута кнопка пуску. Новий 500 дебютує в версії кабріолета: перший чотиримісний під відкритим небом і без викидів: все відкрито, все електричне, все безшумне. Тому що символ «Дольче Віта» міг відродитися тільки таким чином, щоб висловити всю свою принадність у формах і звуках. І якщо говорити про звуки, ось ще одна унікальність нового міського автомобіля, який буде доступний пізніше: для системи AVAS (система попередження про небезпечне відстані до транспортного засобу), звукове попередження для пішоходів, що є обов’язковим при швидкості до 20 км/год, було обрано не банальний акустичний сигнал, а музику Ніно Рота з фільму «Амаркорд» в чистому стилі Dolce Vita і в знак самої справжньої італійської творчості.

Стартовий випуск «La Prima» доступний для попереднього бронювання

Мрія збулася: випуск «La Prima», обмежений випуск, призначений для запуску на ринок Нового 500, який відрізняється стилем, ексклюзивністю, технологією і можливостями підключення.

тиль. Це очевидно 500, і як такий він не може не втілювати стиль і увагу до всіх деталей. Крім того, він є електричним, і значить екологічно стійким, і навіть у виборі кольрів натхнення йшло від природи і її основних елементів. Насправді, La Prima доступна в трьох кольорах:

  • Mineral Grey (металевий), що нагадує Землю,
  • Ocean Green (слюдяний), що нагадує море,
  • Celestial Blue (тришаровий) як данина небу.

Версія для запуску також оснащена повністю світлодіодними фарами, оббивкою з еко-шкіри, 17-дюймовими колесами з алмазною обробкою і хромованими вставками на вікнах і боках.

 

news_20200306_image022
 

 

Ексклюзивність. Для бажаючих купити новий 500 першими в «La Prima» всі деталі повинні бути ексклюзивними: м’який верх з монограмою FIAT і пронумерований значок «1 з 500» і збоку назву країни, в якій автомобіль був придбаний для перших 500 проданих примірників.

 

news_20200306_image024
 

 

Технології. «La Prima» оснащений найсучаснішими доступними системами ADAS:

  • Intelligent Adaptive Cruise Control (iACC) та Lane Centering
  • Traffic-sign recognition
  • Autonomous Emergency Brake з розпізнаванням пішоходів і велосипедистів
  • Intelligent Speed Assistant
  • Lane Control
  • Задня телекамера з високою роздільною здатністю
  • Автоматичні датчики сутінків і дальнього світла
  • Екстрений виклик
  • Електричне гальмо стоянки

Він оснащений автономною системою водіння рівня 2, вперше на автомобілі в міському сегменті автомобілів.

Можливості підключення. Нова інформаційно-розважальна система UConnect 5:  TFT дисплей 7’’, радіоприймач з сенсорним екраном 10.25’’ NAV, DAB, бездротовий CarPlay / Android Auto, Telematic Box Module.

Повнокомплектних кабріолет «La Prima» є єдиним чотиримісним електричним кабріолетом. У базову комплектацію входить новий контент, такий як пристрій швидкої зарядки потужністю 85 кВт, а також салон з передньої панелі і сидіннями з еко-шкіри.

news_20200306_image025

Щоб забронювати обмежений випуск «La Prima» просто перейдіть на сайт www.fiat.com* і всього за три кліка і з депозитом в 500 євро ви можете стати головними героями мобільності майбутнього. Кроки дуже прості і швидкі: вибір кольору; реєстрація і вибір дилера, передоплата 500 євро завжди повертається. Унікальна і ексклюзивна система, заснована на поштовому індексі, відображає екологічні стимули та в остаточній ціні відображає суму державних і місцевих пільг, доступних у відповідній географічній області. 500 євро – це не авансовий платіж, а демонстрація зацікавленості у придбанні копії лімітованого випуску «La Prima», доступного в обмеженій кількості для кожної країни.

Ціна нового 500 кабріолета «La Prima», включаючи Easy WallboxTM, становить 37 900 євро (без урахування екологічних пільг).

Леонардо Ді Капріо, рекомендатор проекту Новий 500

У розробці стратегії Нового 500, натхненного змінами і прагненням дати Землі краще майбутнє, бренд Fiat задіяв особистість, яка понад двадцять років займається боротьбою зі зміною клімату і захистом біорізноманіття – Леонардо Ді Капріо. Американський актор і активіст прийняв філософію Нового 500, ставши рекомендатором місії Fiat.

У відео маніфесті* «All-in», присвяченому випуску «La Prima» і з сьогоднішнього дня, що знаходиться в онлайн на YouTube, DiCaprio запрошує всіх взяти безпосередню участь у вирішенні проблеми зміни клімату на шляху до сталого розвитку: «Нам потрібно піти ва-банк», – говорить він у своїй промові. Fiat прийняв виклик, зробивши його місією, і випустив свою найдорожчу коштовність, 500, щоб запропонувати першу повністю електричну модель. Тому що за допомогою повної електрифікації 500 ми можемо допомогти зберегти Землю, наш будинок. Так, у відео* «Реінкарнація», також в Інтернеті на YouTube, розповідається історія бренду, який зміг трансформуватися за ці роки і стати активатором змін з 1957 року («Надихаючі зміни з 1957 року» свідчить фінальний рядок). «Реінкарнація» ставить запитання про життя і його еволюцію, і Fiat знаходить відповіді, використовуючи свою саму культову модель.

Це стратегія обміну ідеями та проектами також включає в себе інших партнерів, з якими Fiat реалізував проект One-off, перші три унікальні і особливі примірники нового 500, який буде проданий на аукціоні і виручка з якого піде на користь однієї з природоохоронних організацій Леонардо Ді Капріо.

One-off

 

news_20200306_image028
 

 

Три примірники One-off, представлені в Мілані, свідчать про те, що сьогодні екологічна стійкість і бажання вийти на поле для поліпшення планети настільки сильні, що такі компанії, як Giorgio Armani, Bvlgari і Kartell, символи італійської досконалості в світі, включилися в проект нового 500 і дали силу цій зміні, створивши три унікальні твори, присвячені прибуттю першого повністю електричного автомобіля FCA.

500 завжди був італійським символом, маленьким автомобілем Fiat, який пробирався по всьому світу, ставши самим продаваним автомобілем FCA за кордоном і знайшовши своє місце навіть у музею Moma в Нью-Йорку. Для проекту Новий 500 Fiat, який можна порівняти з сукнею високої моди, предметом дизайну і перлиною, були обрані чудові і діяльні партнери – Armani, Bvlgari і Kartell, які, з’єднавши все цінне, створили три абсолютно особливих One-off, які сильно виділяються стилем, креативністю і майстерністю завдяки використанню натуральних, перероблених та відновлених матеріалів.

500 Giorgio Armani

 

news_20200306_image030
 

 

У створенні іміджу брав участь ніхто інший, як Джорджо Армані, безперечний король італійської елегантності в світі. Дизайнер назвав свою версію електричного 500-го, 500 Armani, як знак позачасового класичного методу пошиття і екологічної стійкості. За допомогою лазерної технології Армані хотів надати форму металевої обшивки кузова, гравірувати його за допомогою ексклюзивного мікрорнамента, щоб зробити його схожим на тривимірну тканину. Результат ще більше посилюється за допомогою сіро-зеленого кольору «ефект шовку» від Armani. Крім того, матова фарба, яка використовується для екстер’єру, є інноваційним продуктом. У той час як логотип «GA» відрізняє дизайн колісних дисків і персоналізує тканину відкидного верху, кристали бурштинового кольору роблять весь ансамбль гармонійним і вишуканим.

Нейтральні і елегантні нюанси також зберігаються в інтер’єрах: сидіння обтягнуті натуральною шкірою сертифікованого походження і контролюються обшивкою Poltrona Frau в кольорі «greyge», з вовняними ремінцями micro chevron, прикрашеними вставками, взятими з прийомів виготовлення кращих виробів зі шкіри.

Природність і справжність матеріалів також підкреслює звивиста і скульптурна вставка на приладової панелі, покрита відновленої деревиною, прикрашеною тонкими шарами алюмінієвої інкрустації, натхненною елегантністю та сучасністю лінії Armani Casa.

 

news_20200306_image032
 
news_20200306_image034_01
 
news_20200306_image036
 
news_20200306_image038 
 

Б.500 «НІКОЛИ НЕ БУВАЄ ЗАБАГАТО»

 

news_20200306_image040
 

 

Один з One-off B.500 «НІКОЛИ НЕ БУВАЄ ЗАБАГАТО» від Bvlgari – це данина майстерності і красі. 500 завжди був виразником Dolce Vita, італійським символом, народженим любов’ю до краси і мистецтва. Відображає ці цінності Bvlgari, емблема італійського досконалості, бренд, який протягом багатьох років вмів оновлюватися, переписуючи правила світового ювелірного мистецтва і запускаючи нові тенденції, які стали символами сучасного дизайну. Новий 500 від фірми є справжнім самоцвітом завдяки інтер’єрам, виконаним з дорогоцінних матеріалів, прикрашеним увагою до деталей і з унікальною обробкою, які викликають в уяві живі поєднання кольорів і неповторні мотиви і які прославляють римське походження бренду Bvlgari.

Тому його ім’я могло бути тільки «НІКОЛИ ЗАНАДТО».

В One-off використовується слюдяна фарба кольору шафран, культовий відтінок Bvlgari, натхненний хроматичною різноманітністю римських заходів: ефект посилюється нюансом фарби, отриманої за допомогою майстерної ручної техніки. Фарба «шафран» підкреслює «дорогоцінний» характер автомобіля завдяки включенню золотого пилу, одержуваного з відходів ювелірного виробництва. Результат: екологічний автомобіль, який сяє своїм власним світлом. На додаток до золотої фарби, у B.500 є бічні молдинги і передні вуса, виконані за допомогою техніки емалювання; колісні диски з особливим дизайном у формі зірки, історичним символом будинку Bvlgari, чорні лаковані з золотим оздобленням, і бічний значок «gioiello» з полірованого золота з логотипом B.500 в паве з алмазів. Філософія повторного використання триває всередині з панеллю приладів, зробленою ще більш витонченою завдяки покриттю з шовкових шарфів Bvlgari минулих колекцій. Сидіння виконані з тикової шкіри з вишивкою «Diva», золотими деталями і вставками з хусток. Справжньою перлиною інтер’єру є три напівкоштовних камені: аметист, топаз і цитрин, встановлені в знімній брошці, виконаній майстрами-ювелірами від Bvlgari і розташованій в центрі керма.

 

news_20200306_image042
 
news_20200306_image044
 
news_20200306_image046
 
news_20200306_image048 
 

 

500 Kartell

 

news_20200306_image050

 

Творчість та інновації – ось елементи, які надихнули One-off 500 Kartell, символічний бренд італійського промислового дизайну, постійно націлений на експерименти і пошук нових естетичних і функціональних мов пластмаси, але не тільки в останні роки, зайнятих розробкою все більш стійких пластмас.

Новий 500 Kartell являє собою ідеальне поєднання матеріалів, які об’єднуються для створення справжнього сучасного дизайну.

Екстер’єр характеризується концепцією «моноблочного кольору», в якій різні типи матеріалів – метал, скло, гума, пластик і тканина – інтерпретуються в одному і тому ж хроматичному нюансі: синій Kartell, отриманий з синього Klein, загальновизнаного і знакового кольору бренду, Поверхні кузова виконані у вигляді синього дзеркального ефекту Kartell, отриманого за допомогою екохромной фарби, на якій виділяються логотипи двох марок, з обробленого піскоструминною обробкою полікарбонату, щоб передати відчуття матеріалу і глибину.

Найбільш характерними елементами екстер’єру, крім колірного ефекту, є компоненти, виготовлені з переробленого полікарбонату з параболічних проекторів з вичерпаним терміном експлуатації, такі як передня решітка, колісні диски і обтічники дзеркал. Ці об’єкти характеризуються унікальним дизайном, натхненним рисунком лампи Kartell Kabuki, який дизайнер Ферруччо Лавіані запропонував і розробив в якості орієнтира ідентичності нового автомобіля з унікальними деталями, які відображають текстуру лампи і стають особливими елементами автомобіля. Усередині рисунок Kabuki завжди є головним, як полікарбонатне покриття на вставці приладової панелі і як прозора аплікація на сидіннях.


Великий вплив робить контраст між блакитним кольором Kartell зовні і яскравістю інтер’єру, що робить салон світлішим і легким, одночасно додаючи теплі і холодні відтінки. Пластмаси інтер’єру з текстильної тактильністю виконані з 100% переробленого поліпропілену, як і стільці з останньої колекції Kartell, і тканини з натуральним і гостинним видом з повністю переробленого поліестера.

news_20200306_image052

news_20200306_image054

news_20200306_image056

news_20200306_image058 

Fiat 500 «Італійський символ і почесний член» Altagamma

Світова прем’єра Нового 500 в Мілані – це також можливість оголосити про призначення Fiat 500 «Італійським символом і почесним членом» Altagamma, асоціації, яка з 1992 року об’єднує кращі компанії з індустрії високих культур і творчості, які просувають в світі італійську досконалість і стиль життя. Унікальна своєю багатогранністю, Altagamma вітає 107 брендів зі сфери моди, дизайну, ювелірних виробів, продуктів харчування, гостинності, швидкості і гарного самопочуття. Разом у них більше 9000 років історії, а в середньому на компанію припадає 85 років. І сьогодні символ італійського стилю життя Fiat 500, символ Made in Italy і посол італійського стилю життя в світі, також стає «почесним членом» престижної асоціації. Міський автомобіль Fiat, фактично вже третього покоління, знаходиться на гребені хвилі з 1957 року: за 63 роки своєї історії він зміг завоювати свій простір в світі, ставши символом міської мобільності вчора, сьогодні і завтра.

Призначення Fiat 500 є частиною вже налагодженого партнерства між FCA і асоціацією, яка бачить присутність інших брендів Групи в складі Altagamma.

news_20200306_image059 

НОВИНИ ТА АКЦІЇ