ТОВ «Опус Авто Плюс»

м.Хмельницький, вул.Зарічанська 3/1

Відділ продажу:  +38 (067) 380-00-74
Відділ сервісу:  +38 (067) 654-13-30

Гарантійні зобов'язання Fiat

Гарантійне обслуговування автомобілів проводиться в період строку гарантії, що встановлюється заводом-виробником (обчислення починається з дати продажу автомобіля, яка вказується в технічному паспорті або договорі купівлі - продажу). Гарантія забезпечує відповідність техніко - економічних характеристик автомобіля пропонованим вимогам. Гарантійний ремонт виконується безкоштовно для власника автомобіля і тільки дилерським підприємством на підставі технічних рекомендацій та вимог виробника, методом заміни або ремонту несправних деталей.

На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом в 36 (тридцять шість) місяців або 100.000 км пробігу з дати його продажу - залежно від того, що настане раніше.

Умови гарантії (розділ Сервісної книжки, розділ договору купівлі - продажу або договір на гарантійне обслуговування) є документами, які повинні бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди із запропонованими умовами гарантії.

Виробник гарантує відсутність виробничих дефектів автомобілів протягом періоду гарантії. Гарантійні зобов'язання полягають в усуненні виявлених технічних відмов, експлуатаційних неполадок і недоліків, однозначно визнаних як дефектів виробництва. Гарантійні зобов'язання мають на увазі ремонт або заміну деталей, визнаних несправними, силами і засобами дилера безкоштовно для покупця.

При виконанні гарантійного ремонту виконується заміна тільки дефектної деталі або вузла, агрегату.

* * * *

Всі вимоги власника автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) розглядаються після пред'явлення таких документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії паспорта (копії сторінок паспорта, де зазначені прізвище, ім'я, по батькові та адресу проживання покупця) або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (у разі якщо власник автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) є юридичною особою).

Датою звернення власника автомобіля з вимогою про гарантійному ремонті, вважається дата передачі дилерського підприємству оформленого належним чином заяви з доданням вищевказаних документів. У разі, коли власник автомобіля не надав дилерському підприємству оформленої належним чином заяви та комплект документів, звернення покупця є не дійсним.

При виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля в гарантійний термін, власник автомобіля має право вимагати від дилерів його усунення. Усунення незначних недоліків або нестачі відбувається шляхом виконання гарантійного ремонту.

Якщо при виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля, подальша експлуатація автомобіля (рух автомобіля) не можливе до їх усунення, власник автомобіля зобов'язаний відразу звернутися до дилерського підприємству і повідомити останнього про виявлення незначних недоліків або нестачі за наявності якого, експлуатація автомобіля (рух автомобіля) НЕ можлива, або може спричинити погіршення технічного стану автомобіля або створити загрозу безпеки життя власнику автомобіля або інших осіб.

Гарантія виробника на деталі, замінені в гарантійний період, при проведенні гарантійних ремонтів, закінчується разом із закінченням періоду офіційної гарантії виробника на автомобіль, незалежно від дати заміни таких деталей.

Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності сервісної книжки, з відповідними відмітками, які підтверджують своєчасне виконання операцій з технічного обслуговування, діагностики та ремонту автомобіля, на підставі технічних рекомендацій та вимог виробника.

Гарантійні зобов'язання FIAT (ФІАТ) не поширюються на наступне

Незначні недоліки, що виникли в результаті природного зносу і такі що природно зношуються і руйнуються при експлуатації автомобіля, а саме:

  • Ремені приводу допоміжних агрегатів і ремінь механізму газорозподілу двигуна (ГРМ);
  • Всі деталі підвіски автомобіля (крім амортизаторів, їх опор і кульових шарнірів) - такі як важелі, сайлентблоки та ін.;
  • Свічки запалювання або розжарювання;
  • Плавкі запобіжники, лампи розжарювання, ксенонові лампи і світлодіоди;
  • Гальмівні диски і барабани й фрикційні матеріали (такі як диски зчеплення, гальмівні колодки і накладки, синхронізатори механічних коробок перемикання швидкостей і ін.)
  • Різного виду гумові ущільнення кузова, щітки склоочисника;
  • Всі види кріплення - болти, гайки, зливні та заправні різьбові пробки, ущільнювальні кільця;
  • Шини і колісні диски;

Вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати і системи, робота яких залежить від них або пов'язана з ними), що підлягають ремонту або внесенню змін до їх конструкцію за власним рішенням власника автомобіля та/або поза офіційній дилерській мережі імпортера автомобіля (такі як будь-який тюнінг; самостійне переобладнання автомобіля під ручне керування і навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.п.).

Деталі, вузли і агрегати автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.

Недоліки скляних складових частин автомобіля, що виникли після закінчення трьох календарних місяців з дня продажу автомобіля покупцеві.

Деталі та витратні матеріали, які використовуються при виконанні планового технічного обслуговування, а саме:

  • Всі типи фільтрів; 
  • Експлуатаційні матеріали: масло двигуна, коробки, редуктора і рідина охолоджуюча, холодоагенти кондиціонера, приводу зчеплення, гальм, омивача скла і фар, та інші. 

Незначні відхилення:

  • Важко вловимий або незначний шум, стукіт або вібрація, які не впливають на якість і безпеку функціонування автомобіля (в т.ч. люфт рульового управління), що знаходиться в межах, визначених правилами дорожнього руху;
  • Шуми від роботи амортизаторів і їх опор, які виникають, наприклад, при русі автомобіля по дорозі з нерівною поверхнею (ями, горби, бруківка і т.д.)
  • Запотівання або виникнення окремих масляних крапель в районі ущільнень, в результаті яких немає необхідності поповнення кількості масла між плановим технічним обслуговуванням;
  • Незначне запотівання передніх блок-фар і задніх ліхтарів;
  • Дефекти, що виникли в умовах, що не відповідають умовам експлуатації;
  • Знос і старіння деталей трансмісії, підвіски, коліс, елементів кріплення та інших елементів;
  • Знос і старіння оббивки, облаштування салону, сидінь, рульового керма і важеля КПП в процесі експлуатації; 
  • Витрати моторного масла менш як 400 гр. на кожну 1000 км пробігу.

Несправності виникли в результаті:

  • Використання автомобіля в місцях, не призначених для транспорту, в тому числі на дорогах, які не відповідають вимогам ДСТУ 3587-97 - «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
  • Впливу сонячних променів, промислових і хімічних викидів, кислотних і лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, піску, солі в т.ч. від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки або інших явищ, які можуть бути пов'язані як з діяльністю людини так і звичайних природних явищ або катаклізмів.

Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (включає механічні пошкодження) які виникли внаслідок дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски і/або рульового управління) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів або, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незнімних силових елементів кузова.

Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки  в тому числі механічні пошкодження), що виникли в результаті механічної дії, ДТП, впливу навколишнього середовища, використання палива, яке не відповідає вимогам виробника.

У порядку гарантійного ремонту не виконується наступне:

  • Всі роботи при виконанні планового технічного обслуговування.
  • Роботи з регулювання, в тому числі, якщо необхідність в них виникла між регламентним плановим технічним обслуговуванням, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок поганого догляду за автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів.
  • Роботи з виконання регулювальних робіт на капоті, дверях, кришках багажного відсіку, замків, фарах, кутах установки коліс, клапанах, кутах випередження запалювання, оборотах холостого ходу, приводних ременях та інші регулювальні роботи, що виник внаслідок природного зносу.
  • Діагностичні роботи з визначення забрудненості відпрацьованих газів, вимірювання компресії, випробування на гальмівних стендах та інші діагностичні роботи.

Роботи, пов'язані з очищенням паливної системи, шиномонтажем і балансуванням коліс, обслуговуванням акумуляторних батарей.

Гарантійні зобов'язання Fiat на лакофарбове покриття

Гарантія на лакофарбове покриття діє протягом тридцяти шести (36) місяців з дня продажу автомобіля.

Гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом дев'яноста шести (96) місяців з дня продажу автомобіля, за умови дотримання власником автомобіля правил експлуатації автомобіля, і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження технічного огляду та обслуговування кузова автомобіля за його антикорозійного захисту на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства, умови якого викладені в сервісній книжці на автомобіль в розділі «Захист від корозії»).

При виявленні в гарантійний період експлуатації автомобіля випадків корозії з утворенням наскрізних отворів в листових металевих панелях, їх усунення проводиться за рахунок гарантійних зобов'язань виробника при дотриманні умов експлуатації автомобіля і умов даного розділу.

Дилер зобов'язується виконувати ремонт в разі виникнення наскрізної корозії кузова (корозія металевих частин кузова з утворенням наскрізних отворів), викликаної дефектом виготовлення автомобіля, за умови дотримання власником автомобіля правил експлуатації автомобіля, та забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження технічного огляду та обслуговування кузова автомобіля. Лакофарбове покриття кузова та антикорозійний захист днища, один раз на рік мають бути обов'язково оглянуті візуально дилером на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства.

При виявленні пошкоджень антикорозійного або лакофарбового покриття, таких як відшарування, подряпини, відколи, тріщини або інші зауваження, що в майбутньому може привести до утворення вогнищ корозії, дилер робить відмітки в акті прийому-передачі та повідомляє про такі дефектах власнику автомобіля.

Власник автомобіля протягом одного місяця після повідомлення про необхідність усунення пошкодження, зобов'язаний звернутися до дилера для проведення за свій рахунок ремонту такого ушкодження. Обов'язком офіційного дилера є приведення автомобіля в справний стан, який відповідає віку автомобіля і пробігу на момент проведення ремонту ЛКП або антикорозійного покриття.

Всі супутні документи (акти, наряд - замовлення, чеки про сплату) про проведення такого ремонту кузова власникові автомобіля необхідно зберігати і передати наступному власникові.

У разі порушення умов даного розділу або проходження/відмови від проходження щорічного огляду кузова по захисту від корозії, гарантія дистриб'ютора від наскрізної корозії припиняється.

Для зменшення корозії деталей автомобіля і в першу чергу кузова - необхідно підтримувати їх чистоту, здійснювати своєчасний догляд за лакофарбовим покриттям і його відновлення, виконувати протикорозійну обробку прихованих порожнин кузова та інших схильних до корозії деталей.

Гарантійні зобов'язання на лакофарбове покриття або наскрізну корозію не поширюються, якщо автомобіль обслуговується не в дилерських підприємствах.

НОВИНИ ТА АКЦІЇ