ТОВ «Опус Авто Плюс»

м.Хмельницький, вул.Зарічанська 3/1

Відділ продажу:  +38 (067) 294-79-79
Відділ сервісу:  +38 (067) 383-58-23

Двигуни


ЕФЕКТИВНІСТЬ

Найнижчі експлуатаційні витрати в своїй категорії

Найважливішим для кожної роботи є скорочення витрат, максимізація результатів і ніякої втрати якості. З цієї причини, Новий Ducato був розроблений, щоб гарантувати гнучкість, високу вантажопідйомність і максимальну ефективність.

  • Завдяки цілому ряду особливостей, вантажопідйомності і практичності були додані подальші покращення.
  • Задні двері розроблені так, щоб використовувати для вантажу кожний доступний квадратний дюйм, у той час як бічні двері відкриваються надзвичайно легко.
  • Усередині ряд комплектаційних рішень гарантує унікальну універсальність.
  • Простір вантажного відсіку не має собі рівних: завдяки оптимізованій відстані між колісними арками, він має широку і правильну форму, яка також дозволяє легко і безпечно встановлювати полиці, піддони або перегородки.

ДВИГУНИ EURO 5

Більш економічні, більш екологічно чисті, більш продуктивні

Ducato доступний з 4 двигунами Euro 5+ з варіантами потужності 115, 130, 150 і 180 к.с., так що ви завжди можете бути впевнені в продуктивності, яка найкраще відповідає вашим транспортним потребам.

MultiJet II
Це нове покоління двигунів MultiJet:

  • інноваційна система подачі палива з більш швидкими інжекторами, здатними на багаторазові уприскування у швидкій послідовності – до 8 за цикл – оптимальне згоряння для
  • збільшення потужності і зведення до мінімуму викидів забруднюючих речовин, нижчих рівнів шуму.

Ці двигуни також легше, з оптимізованим об’ємом, завдяки:

  • їх простішій конструкції
  • їх оптимізованим компонентам.

Доступний з варіантами потужності 115, 130 і 150 к.с.

115 MULTIJET EURO 5

Найбільш економічніий і екологічний варіант: ідеально підходить для легких і важких вантажів і поїздок на середні дистанції по місту і за містом.

Робочий об’єм: 1956 см3
Макс. потужність: 115 к.с./85 кВт при 3700 об/хв
Макс. крутний момент: 280 Нм при 1500 об/хв

  • Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
  • Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
  • Легкий і економічний: лише 180 кг, гарантоване зниження витрати палива і висока потужність.
  • 5-ступінчаста механічна коробка передач.
  • Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 140-150 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати палива за NEDC: 6,3-6,8 л/км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 165-179 г/км (в залежності від моделі і версії)

130 MULTIJET EURO 5

Гнучкість, легке управління і оптимальний розгін, навіть з важкими вантажами – ідеальний двигун для змішаного використання в будь-яких обставинах.

Робочий об’єм: 2287 см3
Макс. потужність: 130 к.с./96 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 320 Нм при 1800 об/хв

  • Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
  • Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
  • Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
  • Низькі експлуатаційні витрати, відмінні робочі характеристики і продуктивність.
  • Низьки викиди: система з клапаном EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
  • 6-ступінчаста механічна коробка передач – також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.
  • Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість 145-155 км/год (в залежності від версії)
Витрати палива за NEDC: 5,8-7,1 л/км (в залежності від версії)
Викиди СО2: 153-186 г/км (в залежності від версії)

150 MULTIJET EURO 5

Більше потужності і більший крутний момент для оперативного реагування і захоплюючої продуктивності, пропонуючи оптимальний баланс потужності й витрати палива разом зі скороченням викидів.


Робочий об’єм: 2287 см3
Макс. потужність: 148 к.с./109 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 350 Нм при 1500 об/хв

  • Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
  • Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
  • Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
  • Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
  • 6-ступінчаста механічна коробка передач – також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.
  • Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 152-162 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 6,2-7,1 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 164-186 г/км (в залежності від моделі і версії)

180 MULTIJET EURO 5

Найпотужніший 4-циліндровий двигун в лінійці, який пропонує найвищу продуктивність у своїй категорії. Гнучкість, комфорт водіння, продуктивність і безшумний хід з достатньою потужністю для будь-якого використання.

Робочий об’єм: 2999 см3
Макс. потужність: 177 к.с./130 кВт при 3500 об/хв
Макс. крутний момент: 400 Нм при 1400 об/хв

  • Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
  • Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
  • Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
  • 6-ступінчаста механічна коробка передач. – Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic.
  • Планове техобслуговування через кожні 48000 км.

Макс. швидкість: 165—177 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 7,7-8,9 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 203-236 г/км (в залежності від моделі і версії)

 

ЕКОНОМІЧНІСТЬ

Низьке споживання і знижені експлуатаційні витрати

 

СПОЖИВАННЯ ПАЛИВА

Найнижче споживання в своєму класі

  • Лише 5,8 л/100 км з двигуном 130 MultiJet Euro 5+ (з короткою колісною базою і низьким дахом в змішаному циклі), рекордна економія: -15% витрат в змішаному циклі з системою Start&Stop
  • Інтервал між техобслуговуваннями 48000 км з двигунами MultiJet II Euro 5+
  • Cx – коефіцієнт проникнення повітря – 0,31, один з найкращих в своєму класі, який поліпшує ходові якості і знижає витрати потужності.

Індикатор перемикання передач

Пропонує, коли перемикати передачу для оптимального використання двигуна, забезпечуючи негайну економію в плані витрат.

Система START&STOP

Пристрій, який автоматично відключає двигун, коли автомобіль утримується в пробці і коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.

Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту транспортного засобу залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники). Доступна на двигунах MultiJet 130 і 150 к.с..

Коробка передач COMFORT-MATIC

  • Ефективність механічноЇ коробки передач з комфортом автоматичної
  • Автоматична роботизована коробка передач з 6 передачами плюс задній хід.
  • Краща продуктивність
  • зниження витрати палива
  • робить водіння менш стомлюючим, особливо в поїздках в щільному потоці
  • Верхній режим (Up) служить для безпечного водіння, якщо транспортний засіб має повне навантаження і рухається по важкопрохідній місцевості

Ви можете вибрати 3 режими роботи:

  • автоматичний для нормального водіння.
  • автоматичний верхній (Up) для їзди на підйомі з повним навантаженням.
  • механічний для повністю індивідуального стилю водіння.

щоб гарантувати максимальну ефективність при повному навантаженні і на підйомі, використовуйте клавішу UP, яка оптимізує перемикання передач і забезпечує більшу тягу або відключає двигун залежно від обставин.


* Доступні на 130 MultiJet, 150 MultiJet і 180 MultiJet.

ВИТРАТИ НА ТЕХОБСЛУГОВУВАННЯ

Менший ризик пошкодження означає більшу економію часу і грошей.

Ducato був розроблений, щоб звести до мінімуму ризик пошкодження і підвищити продуктивність.

  • Високі блок-фари: їх підняте положення захищає їх від ушкоджень у разі випадкового удару
  • Тричастинній бампер: окремі секції можуть бути легко замінені у разі пошкодження з більш низькими витратами на ремонт в порівнянні з цілісним бампером.

НОВИНИ ТА АКЦІЇ